PROTOKÓŁ nr 8/2016
Z ZEBRANIA CZŁONKÓW RADY OSIEDLA „PIASKI”
w dniu 13 września 2016 r.
I. Porządek zebrania.
- Przywitanie zebranych. Przedstawienie porządku zebrania.
- Spotkanie z dzielnicowym rewiru – notatka ze spotkania.
- Odczytanie protokołu z zebrania z dn. 12 lipca br.
- Sprawy bieżące. Zapoznanie się z otrzymaną korespondencją.
- Budżet gminy 2017 – omówienie propozycji budżetowych.
- Podjęcie uchwał finansowych.
- Dyskusja, wolne wnioski.
- Zakończenie spotkania.
II. Przebieg zebrania.
Przewodniczący przywitał członków rady osiedlowej i odczytał protokół z lipcowego spotkania.
W spotkaniu rady osiedlowej wziął udział dzielnicowy rewiru Osiedle Piaski – pan Rafał Adamuszek. Notatka ze spotkania stanowi załącznik do protokołu.
Przewodniczący przedstawił swoje działania podjęte w ostatnim czasie:
- Przy współudziale Rady Osiedla „Piaski” i TCK w sobotę 3 września 2016 r. odbył się Piknik Osiedlowy.
- Dzięki przychylności Burmistrza Trzebini Jarosława Okoczuka udało się pozyskać drewno i w najbliższym czasie – po wykonaniu prac przez osadzonych z Zakładu Karnego – wymienimy zniszczony ławostół na nowy. Planowany jest również remont stanowiska grillowego na placu zabaw przy ul. Kilińskiego.
- W najbliższym czasie Urząd Miasta z własnych środków doposaży plac zabaw przy ul. Kościuszki o urządzenie typu „sprężynowiec” oraz zamontuje lampę na istniejącym słupie w rejonie ul. Żmirka 23.
Następnie Przewodniczący zapoznał radę z otrzymaną korespondencją. W gronie członków rady osiedlowej przedyskutowano odpowiedzi na złożone wcześniej wnioski i złożono kolejne, które zanotowano poniżej.
W związku z opracowaniem nowego Studium zagospodarowania dla Gminy Trzebinia przewodniczący zaprosił zainteresowanych na tematyczne zebranie, które odbędzie się w poniedziałek 3 października od godz. 16 w Dworze Zieleniewskich.
W związku z pracami nad budżetem gminy Trzebinia na rok 2017 Rada Osiedla omówiła priorytetowe zadania osiedlowe. Wnioski do budżetu dołączono w odrębnym piśmie.
Podczas zebrania podjęto uchwały finansowe, które stanowią załącznik do protokołu.
Na tym protokół zakończono.
Kolejne spotkanie rady osiedlowej zaplanowano na wtorek 11 października 2016 r. o godz. 19 w siedzibie Rady przy ul. Kilińskiego.
III. Wnioski do Burmistrza i Urzędu Miasta w Trzebini.
Z wrześniowego zebrania Rada Osiedla przekazuje następujące wnioski:
- wniosek dot. zobowiązania właścicieli posesji ul. Kochanowskiego 12 odnośnie przycięcia gałęzi brzozy, które ograniczają widoczność dla uczestników ruchu drogowego i pieszego;
- wniosek dot. postawienia tabliczki z nazwą ulicy i numerami posesji „ul. Słowackiego 37A, 37B, 37C, 37D” oraz „ul. Słowackiego bl. 47, 47 B”;
- wniosek dot. mechanicznego wyczyszczenia poboczy dróg z piasku i żwiru na terenie Osiedla.
Załączniki:
1/ Lista obecności z dn. 13 września 2016 r.
2/ Notatka ze spotkania z dzielnicowym
3/ Wnioski do budżetu Gminy 2017 r.
Burmistrz Miasta i Gminy Trzebinia
Szanowny Pan Adam Adamczyk
ul. Piłsudskiego 14
32-540 Trzebinia
Dotyczy: wnioski Rady Osiedla „Piaski” do budżetu gminy Trzebinia na 2017 r.
Na podstawie uchwały nr L/537/V/2010 Rady Miasta Trzebini z dn. 24 września 2010 r. przekazuję propozycje wniosków do budżetu gminy na 2017 r. z prośbą o uwzględnienie:
- Budowa kortu tenisowego na placu zabaw przy ul. Kilińskiego w Trzebini (wykonanie; projekt techniczny wykonano w 2015 r.);
- Budowa drogi dojazdowej ul. Szewskiej w Trzebini wraz z budową oświetlenia ulicznego;
- Budowa kanalizacji sanitarnej końcowego odcinka ul. Mickiewicza w Trzebini.
4/ Uchwały finansowe 5/2016.
UCHWAŁA FINANSOWA nr 5/2016
podjęta na zebraniu członków Rady Osiedla „Piaski” w dniu 13 IX 2016 r.
Rada Osiedla na posiedzeniu w dn. 13 września 2016 r. postanowiła o:
- przeznaczeniu 1100 zł – zgodnie z przedstawionym wcześniej planem na: zadanie pn. „Zakup lampy ulicznej do zamontowania na istniejącym słupie”.
- Rada Osiedla „Piaski” przeznacza środki na zakup lampy i montaż na istniejącym słupie
w obrębie placu zabaw przy ul. Kilińskiego celem doświetlenia terenu powstającej siłowni zewnętrznej. - Zakres przeznaczenia środków Wydziałowi Rozwojowi Gminy – Referat Inwestycji i Remontów przedstawi Przewodniczący Rady Osiedla „Piaski”.
- Uchwałę finansową podjęto w głosowaniu jawnym jednogłośnie. Lista obecności w załączeniu.
UCHWAŁA FINANSOWA nr 6/2016
podjęta na zebraniu członków Rady Osiedla „Piaski” w dniu 13 IX 2016 r.
Rada Osiedla na posiedzeniu w dn. 13 września 2016 r. postanowiła o:
- przeznaczeniu 350 zł – zgodnie z przedstawionym wcześniej planem na: zadanie pn. „Zakup kosza na śmieci na plac zabaw przy ul. Kościuszki”.
- Rada Osiedla „Piaski” przeznacza środki na zakup kosza na śmieci i montaż na terenie istniejącego placu zabaw przy ul. Kościuszki.
- Zakres przeznaczenia środków Wydziałowi Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej, Rolnictwa i Leśnictwa – Referat Gospodarki Komunalnej przedstawi Przewodniczący Rady Osiedla „Piaski”.
- Uchwałę finansową podjęto w głosowaniu jawnym jednogłośnie. Lista obecności w załączeniu.